Ferieavvikling sommar 2015

by

Klinikken har hatt ferieavvikling veke 30 0g 31 med ubemanna sentralbord.

Vi er i gang igjen med normal drift frå mandag 3.juli (veke 32). Opningstider 0800-15:30 man-fre.

God helg frå oss på Optimal!

by

Akutt rygg i ferien?

– her er øvingane som hjelper deg

Å halde seg aktiv er viktig for å bli betre i ryggen. Passitivitet kan forverre plagene.

 

#1 Bekkenvipp
DSC_0198

Ligg med bøy i knea, føtene i golvet. Bruk magemusklane til å føre bekkenet bak, slik at korsryggen tek ned i underlaget.

 

#2 Ryggliggande rotasjon av underkroppen

DSC_0211

Samme utgangsstilling som øving 1. Bruk magemusklane til å halde ryggen i golvet, medan du fører samla bein frå side til side.

 

#3 “Gi knea ein god klem”

DSC_0212

Ligg på ryggen og trekk knea mot brystet. Løft hovudet og prøv å vugge fram og tilbake.

 

#4 Sittande rotasjon i overkroppen

DSC_0214

Sit med beina i kors. Vri overkroppen rolig til sida, til du kjenner det strekker i ryggen. Vri motsatt veg.

 

#5 Tøyning av hofteleddsbøyarar

DSC_0205

Sett det eine beinet eit godt steg bak. Før bekkenet fram og hald overkroppen oppreist.

 

 

Alle øvingane kan du halde mellom 5 og 20 sekund. Unngå å presse deg inn i smertefull bevegelse.

Lag ein aktiv og god sommar 🙂