Opningstilbod på Optimal :)

Opningstilbod på Optimal :)

DÅ er vi den glade situasjon å vere i splitter nye lokaler! 🙂 Dette feirar vi med opningstilbod på trening! gratis fram til jul på 6 mnd og 12 mnd, ingen innmeldings avgift eller bindingstid! Ope 06.00 – 23.00 365 dagar i året :)! (No også garderobe med dusj!) Ta kontakt eller kom innom for meir info. Tilbodet varer i 2 veker – gratis kveld torsd 3.des med fysioterapeut Bjørg og Karen som vil syne apparata og enkle slyngeøvingar! Obs – påmelding på kurset med fysioterapeutane 😉 (klikk på biletet for å sjå heile).

Du finn oss no i 3.etg på Ørsta Torg – inngang med Sparebanken Møre. Vel møtt til gamle og nye 🙂

Visste du at?

Fil_000

Visste du at?

Som kiropraktor ser vi mange pasienter med akutte korsryggsmerter og av disse forteller mange oss at de har tatt paracet eller ibux for å dempe smertene. Men visste du at nye studier viser at paracet ikke er et effektivt preparat for å dempe korsryggsmerter? I et nytt studie av mars 2015 der forskere ser på 15 ulike studier konkluderer de med at det er lite evidens for at paracet gir noen form for smertelindrende effekt sammenlignet med et falskt preparat. Interessant? Nyere forskning viser at en pasient med akutte korsryggsmerter har mindre smerter etter fire uker med kiropraktisk behandling sammenlignet med medikamentell behandling.

Så tenk på det, neste gang du har vondt i ryggen 🙂

Vi har ledig time i dag!

Kontakt oss på 70066465 for å bestille time 🙂

Behov for hjelp i helga? No har vi helgevakt!

Kiropraktor Marius Hodt

Hels på vår nye Kiropraktor Marius Hodt 🙂

Visste du at Optimal Helseklinikk no tilbyr helgevakt?

Treng du rask hjelp i helga? Ta kontakt på vår vakttelefon på 95494447, så vil Marius svare deg så raskt han kan!

Helgevakt

Tlf nummer: 95494447

Smerter under føtene?

Smerter under forfoten blir på fagspråket kalla “metatarsalgi”. Dette kan blant anna skyldast feilbelastning i foten som irriterer leddkapsel, sener og musklar under føtene.
Dei hyppigaste årsakene kan vere:
# Nedsunken forfot som ved overbelastning kan gi smerter i føtene eller leggen. Smertene blir forverra ved å stå/gå.
# Lengrevarande ståande stilling i harde sko/ høge hælar.
# Overbelastning gjennom idrett der ein ofte landar med forfoten.
Innleggssålar har vist seg å vere effektiv mot denne type smerter, då den rettar opp eventuelle feilstillingar i foten og gir smertelette.
Ta kontakt direkte med Optimal Helseklinikk på tlf. 700 66 465 og få vurdering om du treng såletilpassing. Henvisning ikkje naudsynt!
Med ynskje om ei aktiv og smertefri veke:) frå fysioterapeutane Karen og Bjørg

Svart Kvit fot