STUDENT/HONNØR RABATT :)

Kom å tren yoga og pilates med oss 🙂

Vi tilbyr no 15% på timar og klippekort for studentar og honnør på Yoga/Pilates 🙂 Velg mellom 12 timar i veka! Då kan du virkeleg kome i form 🙂

new beginning

Visste du at osteopati er effektivt mot kroniske korsryggplager?

Mann (27) kom til vår Osteopat for første gang i midten av august med smerter i korsryggen som han hadde hatt i 2 år etter han fikk en skade under en fotballkamp.
Smertene fra korsryggen gjorde det vanskelig å sove og han hadde ikke turt å trene og/ eller bruke ryggen på lang tid.

bilde-1 Etter en grundig undersøkelse fant vi ut at han hadde en somatisk dysfunksjon i nest nederste korsryggvirvel som brøyt med den naturlige kurven til korsryggen.
Kort forklart; i korsryggen har vi en naturlig svai( som er det samme som å bøye seg bakover/ ekstensjon), denne virvelen ( L4) var restriktiv i denne bevegelsen, så når jeg ba pasienten gjøre en ekstensjon av ryggen, så fremprovoserte dette smertene hans.
En slik somatisk dysfunksjon er alltid primær, og veldig viktig å gjøre noe med hvis ikke vil den ofte føre til følge plager/ kompensasjoner andre steder i kroppen. Dette hadde han også fått gjennom somatiske dysfunksjoner mellom skulderbladene. I denne casen så var disse plagene kun sekundære.

Etter 5 behandlinger de neste 15 dagene med fokus på både leddbevegelse og lokal muskulatur så følte han ryggen var så og si 100% frisk.
Ryggen føltes mer bevegelig, mindre stiv og mindre vond. Dette førte til at han sov bedre, og at han stolte så mye på ryggen at han turte å trene rygg for første gang på lang tid.
Hadde 3 oppfølgende kontroll behandlinger de neste 5 ukene, og etter dette har han vært helt fin i ryggen, og ryggen har ikke hindret han i å gjøre noe av det han ønsker.

Pasienten var inne denne uken for en kontroll av ryggen, ryggen fungerte fremdeles 100%, og mine undersøkelser underbygget dette da alt kjentes normalt ut.

bilde-2Osteopater behandler alle slags plager i muskel- og skjelettapparatet, som omfatter plager i nakke, rygg, hodepine, skuldre, armer, hofter og bein. I tillegg ser man god effekt av osteopatisk behandling på funksjonelle mage- og fordøyelsesplager, samt pustevansker.

Som osteopat behandler jeg ikke lidelser, men folk.
Derfor setter jeg av god tid til behandlingen, sånn at vi sammen kan finne ut sammenhengen mellom dine plager, din hverdag og mine funn.

( Historie er gjenfortalt med samtykke fra pasient).

Du kan også sende mail til kontakt@optimalhelseklinikk.no, slik at vi kan hjelpe deg raskast 🙂

Ny Ryggskulegruppe startar opp igjen tirsdag 10. januar 2017! Kom og bli med :-)

Slit du med vond rygg? Eller har du behov for ein kick-start på treningsvåren?

Eureka Optimal Helseklinikk tilbyr 10-vekers ryggskule ein gong i halvåret, med kyndig vegleiing av fysioterapeut. Målet er å auke forståinga av den enkelte deltakar sine ryggplager og å gje grundig opplæring og vegleiing i trening som betrar og vedlikeheld funksjonen ved slike plager.

Ryggskulen inneheld:
– Fyrstegongsundersøkelse med individuell kartlegging av funksjonsnivå.
– Gruppetrening som er tilpassa kvar enkelt.
– Teoridel som vil omhandle anatomi, fysiologi, smertefysiologi, ernæringsråd og ergonomiske grunnprinsipp.
– Fri trening i klinikken sine lokaler i ryggskuleperioden.
– Eige treningsprogram som ein kan gjere heime.
– Siste gong testar vi på nytt og samanligner funksjontestane med fyrstegongsundersøkelsen.

Pris: 10 veker, inkludert gratis trening i treningssenteret heile perioden (frå kl 06-23, alle dagar) 1750 kr.

Oppstartsdato er tysdag 10. januar kl. 15.15-16.00.

Ta kontakt med Optimal Helseklinikk på tlf 70066465 eller på mail kontakt@optimalhelseklinikk.no for informasjon og påmelding.

Håper å sjå deg der!

img_3182

Visste du at kiropraktikk kan hjelpe mot smerter i kneet? Barn som vaksne!

Visste du at kiropraktikk kan hjelpe mot smerter i kneet? Barn som vaksne!

Kvardagen som kiropraktor går stort sett i problem relatert til nakke og korsrygg, men visste du at vi også kan hjelpe deg med smerter i kneet?

Denne pasienten kom til kiropraktor Marius Hodt med tiltakande smerter i kneet over fire veker. Ho hadde kun smerter når ho bøygde kneet og utsette det for belastning. Ho er ei aktiv jente som spelar fotball 3-4 ganger i veka og er heilt avhengig av at kneet skal fungere optimalt. Etter ei grundig undersøkjing viste det seg at ho hadde fått ein type betendelse rundt undersida av kneskåla også kjent som Schlatters. Mange ungar/ungdom slit med desse plagene og er ikkje klar over at kiropraktisk behandling kan hjelpe. Schlatters er kort sagt ei overbelastning av senefeste der musklane frå låret fester seg på leggbeinet. Dette skjer oftare med gutar mellom 14-16 år enn med jenter. Det er viktig at dette vert oppdaga tidleg for å minske sjansen for at problemet utviklar seg og fører til at senefestet ryk.

Marius er oppteken av idrettsrelaterte skader og har god erfaring med at kiropraktisk behandling kan gje god effekt på smerter i kneet. Etter 3-4 behandlinger var ho symptomfri og klar for fotballkamp. Marius nyttar seg av massasje, tørrnåling, bløtvevsinstrument og leddkorrigerende behandling. I etterkant av behandling er det viktig å komme igong med spesifikke øvingar for kneet. Dette for å styrke, stabilisere og førebygge slik at problemet ikke vedvarer eller kjem tilbake. Om det er andre ting eller deler av problemet, har ein kiropraktor rett til å tilvise til spesialist, rekvirere billeddiagnostikk og også muligheita til å sjukmelde opptil 12 veker. Det er viktig å understreke at kvar pasient blir vurdert og behandlinga tilpassa pasienten sitt problem.

Årsaka til knesmerter er som regel overbelastning som følge av aktivitet eller eit direkte traume. Dette fører til auka spenningar i omliggende muskulatur i lår/legg som vil stramme seg til i et usymmetrisk mønster for å kompensere for ”skada” som har oppstått. Dette kan føre til betendelse inne i kneleddet, muskelknutar, skade på leddband, korsband eller brusk som fører til ei oppleving av smerte.

caseKiropraktor Marius Hodt har kompetansen til å gje deg rett behandling og auke kunnskapen din rundt ditt problem. Det er viktig å kome igong raskt med rett type tiltak for å redusere symptom så raskt så mulig og  vidare gjenopprette optimal funksjon. Kjem du raskt igong er sannsynlegheita større for at du raskare føler betring i behandlingsprosessen.

Slit du med desse plagene? Ta turen innom klinikken eller kontakt oss på tlf 700 66 465 for ein konsultasjon. Du kan også sende mail til kontakt@optimalhelseklinikk.no, slik at vi kan hjelpe deg raskast  🙂

(Historia er gjengitt med samtykke fra pasienten)